7 Unika besökare idag!!!!!!

Idag har vi haft 7 unika besökare. Vi håller på att fixa bilder som jag ska ladda upp! Jag bloggar med tvåbpennor för att se hur det är med folk med mega långa naglar, dom måste göra såhär. Det är ganska kul, men det går inte lika fort. Men det är ju funny bunny!   XD
jaja, morfar fixar bildeerna och jag bloggar! Han har mindre än halva kvar! Go morfar go morfar go morfar!!!!! ahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOOOOOO MORFAR!!!!!!!!! WOW!!!
jaja åter till alvaret! Jag fick tpset om det här med pennorna ifrån 2st tjejer i min klass. Ena har ingen blogg vad jag vet men den andra var mileyfreak www.mileyfreak.blogg.se



hon är miley cyrus största fan!!!
Aja, nu kommer snart bilderna!!!!


xoxo Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0