Bilder kommer sen!

Det kommer bilder ifrån Berlin sen när vi har varit i Farsta! Jag har på min skoltröjan, den är sjukt mysig. Jag älskar att blogga och jag har fått några komentarer och det är jätte skönt! Tack alla som peppar oss. Komentarerna är jätte snälla. Vi har alltid fått snälla komentarer utom i sommras när jag var bortrest så var det flera som skickade elaka komentarer till Joss och låtsadess att vara oliak personer t.ex Joss. Det var elakt men annars bara snälla komentarer och det är riktigt skönt. Igår fick jag panik för jag hade glömt hur man gjorde kullebytta har inte gjort det på 4 veckor så jag fick panik och glömde! Det var jobbigt! Vår jumpalärare är jätte snäll och hon peppar oss alltid. Vi fick dansa en dans till uppvärmningen som hon hade satt ihop själv. Till Shakiras ''Loka'' Om det är nån som läser KP så på KPröjsar så var det en tjej som hade gätt ett halsband till sin lärare. Hon går på min och mileyfreaks skola. Såklart jobbar läraren på vår skola oxå! Våra lärare är jätte snälla mot oss. Så, ja just det. Bilderna ifrån Berlin där jag är med så kommer det vara ngt ifrön facet så man inte ser det. Men det gör inget va?

Kram Alicia♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Swimmingpool

:) Det gör inget!

2010-12-11 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0