Ska städa rummet, tråkigt & vart har 2010 tagit vägen?

Hej på er sötisar, nu ska jag städa rummet det ska bli jätte kul, jippi *ironi* nä, inte alls men vi ska fira nyår hemma hos oss så måste städa. Aja, kanske kommer skriva något inlägg idag, kanske många besökare idag, typ 10 elr ngt liknande ovs, vet inte vad jag ska ha på mig men har en liten aning! Tycker ni jag ska ha den här?
Medtyp ett par svarta leggins & en kofta eller ngt? aja, men vart har 2010 tagit vägen? Det känns som om det var nyår nyss. Men det har gått ett år & det känns inte rätt! Men så är fallet, nä nu måste jag städa rummet trots att det är såå tråkigt, vi ses sen sötisar, Puss på er/Alicia


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D!

2010-12-30 @ 21:02:34
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: anonym

God natt :) Imorgon är det nyårsafton :):)

2010-12-30 @ 23:32:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0