Är i Dalarna!

                                                  Rådodendron                  

Nu är jag i Dalarna. Här har det nyss slutat regna. Det har nästan inte varit en fin dag. Tråkigt. Jag har sett att vi har fått minst 1 ny bloggläsare! Jätte kul när man ser nya personer som har egen blogg som har komenterat! Jag tycker att det är jätte kuul! Jag hade tänkt att försöka lägga in flera ''egna'' tagna bilder. Den här bilden har Alicia tagit och den kan jag ju sätta in i inlägget. Först måste jag ju ta några bilder. Hihih. Har inte gjort det men nu ska jag ta fram min kamera och ta några bilder där vi bor och lite på området. Vi bor i hus vid Orsa camping. Inte i husvagn eller husbil men jag vill göra det. Fast vi har inget av dom sakerna. Okej jag hoppas att ni fortsätter att läsa bloggen. Älskar er <3
Puss puss Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0