Ett till bildinlägg av fottogalnongen Alicia!

Japp, det är sant. En hel del bilder ni kommer att känna igen och vissa kansske ni inte kommer att känna igen. Jo iallafall så är jag hemma nu så.........
En av Jossis fiskar!!!!! Ganska stor! Aja en stor bild till en stor stjärna!Jag bara älskar glss. Särskilt mjukglass. Det är helt klart bäst! Och jag hittade den här bilden och blev som fastfrusen. Vad tycks???Mmmm, var det bara jag som blev sugen på glass nu? Aja jag är ett stort glassmonster!Detta är min lilla party bild!Åååå kanske lite för stor =o Ajaj strunt it!Detta är en koja som jag (Alicia) har designat!!En koja men såklar (och kankse tyvärr) inte vår koja! Aja. Lite mkt bilder kankse? Jag gillar ju bilder!Men åååå vilken söt!Den här med!Och alla dom här med! Detta blev en extra stor bild special!

Ha allt toppen! Alicia!

Kommentarer
Postat av: I like bilder!

Heeeeeeej! Jo jag gillar oxå bilder men skulle bara kika in m,en det blev en komentar!

2010-07-31 @ 17:22:17
Postat av: Zara som faktist stavar med Z

Jo det här var nog det längsta inlägget på er blogg och jag har nog aldrig sett ett så långt inlägg förut på någons blogg

2010-08-01 @ 10:09:32
Postat av: Alicia

Till Zara som faki stavas med Z!



Ja jag gillar bilder och därför blev det ett långt inläg bilder

2010-08-01 @ 14:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0