Ett till bildinlägg!

1234567890

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Hej sommarkompisar har ni en trevlig sommar?? Jo jag skulle i alla fall vilja säga att jag undrar om jag kan använda detta tema på min blogg?? För jag skulle gärna vilja ha teman efter årstiderna. Jag tänkte på denna innan men då hade ju ni tagit den så tänkte äsch vill inte att det blir "blogg bråk" När det gäller härma men tänkte låter bli`?? Men får jag av er är frågan förstår om det är ett nej.

kramisar/Miley cyrus största fan :)

2010-07-22 @ 22:36:13
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Joss

För mig får du det. Läste din blogg. Lät som en bra idé med årtidsteama. Inte för att jag ska kompiera elr så utan bara en bra idé. Tack för att du fortsätter att läsa bloggen!

xoxo Joss.

Ps: Jag har gjort ett hel inlägg om Miley med ilder och fakta. Kanske något som är kul att titta in på?????

2010-07-23 @ 10:48:10
Postat av: mileycyrusbigestfan

Tack så mycket och ni får gärna också ta teman efter årstider. Jag tycker att det känns lite roligt och påhittigt med det:) Ni får gärna göra det ni med:)

2010-07-23 @ 12:56:43
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0