Första frågan!

Jippi! Nu tar jag första frågan av veckans fråga! Kul! Ja kul ska det bli. Hoppas att alla svarar och skriver komentar och jag har kommit på en rätt klurig fråga till er. Kom bara ihåg: Man vinner inget. Okej??? Då börjar vi!
..................................................................................................................................................................

Fråga: Hur många vilda tigrar finns det kvar i världen?
Ledtråd: Sveret finns på wwf.se

...................................................................................................................................................................

Okej det är bara att gå in nu. Ta reda på svaret och skriva det i komentar i det här inlägget. Vi ses sen. Jag tittar in på alla svar!
xoxo Joss

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Hej det är så att jag undrar hur man lägger flera bilder i samma inlägg har nämligen försökt men det går aldrig Kan ni/du hjälpa mig??

Allt bra annars??



Kram/Sandra

2010-07-27 @ 17:24:02
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Joss

Hej det är så att jag undrar hur man lägger flera bilder i samma inlägg har nämligen försökt men det går aldrig Kan ni/du hjälpa mig??

Allt bra annars??



Kram/Sandra



Hej! Jag vet inte men för mig/oss så är det bara att ta en bild och sätta in den och sen sätta in en till. För mig/oss brukar det funka. Allt är bra med mig! Jag tror att Alicia oxå har det bra i Liverpool. Tack för att du läser bloggen <3

Puss pus

Joss

2010-07-27 @ 21:26:58
Postat av: mileycyrusbigestfan

Tack för svaret:) Jätte roligt att ni mår bra:)



Kram/Sandra<3

2010-07-27 @ 21:39:43
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Joss

Hihi. Men då måste jag ju fråga om du mår bra??? Och sen om du har tagit reda på frågan eller om du gillar idé´n med veckans fråga.

Puss puss Joss

2010-07-27 @ 21:56:39
Postat av: mileycyrusbigestfan

Jag letade faktiskt efter svaret där hehe (Fuskis jag är) Hehe men i alla fall och hittade inte svaret. Och tackar som frågar självklart mår jag bra och det är ju klart att jag gillar veckans fråga jätte fiffig ide:)

2010-07-29 @ 15:55:59
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Joss

Kul att du gick in och letade i alla fall. Hoppas du vill försöka leta efetr svaret nästa vecka!

xoxo Joss

2010-07-29 @ 17:02:43
Postat av: Alica

Det finns 3 200 vilda tigrar kvar

2010-08-01 @ 14:59:11
Postat av: Joss

Jippi!!! Någon hittade svartet! Fast det var ju Alicia men ändå. Kuul att någon hittade svaret i alla fall! Tack för alla som letade efetr svaret!

2010-08-01 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0