Godmorgon

Godmorgon hörni. Idag vaknade jag Joss klockan 07 på morgonen av ett par byggjobbare utanför våran lägenhet. Så himla trött jag blev. Idag ska jag med Alicia och bada. Har gjort det tillsammans 2 dagar nu fast då hängde hon med mig och min pappa men nu hänger jag emd henne till et bad inne i stan. Det ska bli jätte kul. Undra om hon har vaknat än??? Jag ahr mezzat henne men jag vet inte om jag har fått svar än?? Ska gå och kolla nu. Vänta lite bara........................ Nope jag hade inte fått något. Bara från en klasskompis. Jo vi ska och bada och jag sitter här framför datorn och väntar på att vi kan sticka iväg. Vi ska sticka om en timme exakt. Klockan 11 alltså. Hoppas ni har det bra. Ska kolla in en annan blogg nu. Mileyfreak bad ju att jag skulle kolla in hennes så jag gör väl det. Tipsar Alicia om att hon oxå ska gå in på den. Vi har avrt inne på den båda men vi har nog inte slängt några komentarer. Okej men jag ska sluta här.
Bye
xoxo Joss


Panda

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Naw jätte gulligt att ni skriver villken blogg ni ska titta på i självaste inläggen jätte gulligt:) Ni var världens bästa blogg!

2010-07-16 @ 13:45:30
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0