Godnatt!

Godnatt alla<3 Hoppas dagen har vart kul trots regnet och åskan och bilxtarna. Jag ska fatta mig kort. Ska till Grönan imorron! Ska bli jätte kuul! Men nu ska jag kolla in lite bloggar. T.ex Fokis! Hon är jätte bra och har en cool blogg <3 Kolla in den. Jätte bra blogg. Det tycker jag i alla fall. Om ni läser Julia hittar ni adressen i den PLUS en intervju med Foki. Såg på ''It's complicatet'' Med Merly Streep mm. Den var bra men lite njaaa. Kanske inte riktigt en film för mig men min mamma gillade den. Skulle ha en bild på den men jag orkar inte gå in och leta efetr bilder. Jag tror att ni har sett den på affisher. Okey det var allt för nu och idag. Punkt slut..... Godnatt och sov så gott.
xoxo Joss

f

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-07-29 @ 23:25:32
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: mileycyrusfan

Vakande rätt tidigt idag och fokis blogg är jätte bra läser den varje dag nu är hon ju i italien:) Läser skit många bloggar b.l.a hennes:)

2010-07-30 @ 08:32:57
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0