Gröna Lund

Guuu vad jag hjar saknat Grönan. Har inte vart där på typ 1 år. Jag var där med mina älskade föräldrar och min älskade kompis. Vi åkte kvasten, FlygandeMattan, JetLine och slänggungan. Vi hade jätte kul. Hon gjorde så att jag provade Jetline och jag tyckte att den var jätte kul. Har inte vågat åka Insane än. Elr frittfall. Ni får säga vad ni vill om mig men jag är inte någon som är jätte ''modig'' på sådana där saker. Ska kolla in lite andra bloggar och har en del skor som folk vill att jag ska kolla in på Nelly.com. Ha allt gott! Ska mysa med min pappa nu! Vi ska titta ''Sherlock Holmes'' Har ni sett den??? Inte vi. Ska bli kuu. Men helst vill jag se Eclipse. Den var jätte bra Ska tipsa er oxå om en sak. En ny film.
Vampires Suck. En parody av Twilight. Har sett trailers och den varkar jätte kul. Gå in på Youtoube och sök på ''Vampires suck'' Och se trailer. Tror att ni oxå kommer skratta om ni har sett Twilight. Jätte kul när varulvarna kommer och börjar *****. Jag gjorde såna tecken för att jag inte vill säga vad dom gör. Lovar att jag inte sa ngt fult. Puss puss!
Joss

Kommentarer
Postat av: Gröna Lund,s egna boys

Jag har årskort på grönan är där varje eller varannan vecka och jag har pkt ALLT

2010-08-01 @ 11:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0