Heej och godmorgon!

Heej! Det här inlägget kommer handlar lite om allt möjligt! Det är helt okej att skicka komentarer om vad vi kan hörbettra med bloggen t.ex ''Jag tycker ni borde skiva mer om hundar''
Då kan vi fixa det. Eftersom den heter sommarkompisar riktar vi inte in oss på ett speciellt ämne. Vi kan skiva från stol till häst från sol till åska. Ja allt. Så ni behöver inte vara rädda för att komma med förslag. Jag är 99% säker att ditt förslag passar in. Jo igår var jag och Joss på erikstalsbadet det var jätte kul! På kvällen plockade vi nästan en jätte stor dunke full med vinbär. Mamma ska göra pyré till min lillasyster och saft. Det var jätte kul att plocka vinbär. Nu ligger jag här i sängen hos mormor och morfar för jag fick sova här. Vi har ju flyttat och vi har fortfaranPelikande inte riktigt kommit i årdning. Men det är på gång! Har ni hört om åljeutsläppet? Pelikaner blir ju bruna och klibbiga. Jag har pelikaner som favo djur! Dom är sååå söta!♥
Jag och Joss lekte till kvart i tio igår. Då plockade vi vinbär! Vad är ditt favodjur?
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra elr skriva. Nu har jag förlorat känsen i mina hälar för jag har tryckt ner som i maadrassen. Suck och stön! Aja det går nog över. Jag vet inte änns vad vi ska göra idag det går ut med sån dålig info! Oj det är ju lördag idag!!! Då får man äta godis!
Ha att gott!
Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0