Idag så lekte jag och Joss på´gårn till kl. 10:00 typ!

Jag vet inte om det var på menutern men vi lekte typ till 10. Aja Vi har ju redan skrivit än massa inlägg idag llerkankse inte massa måga så ag  r int5e så mycket att  väta men jafg har lut men att göra ett inläggså jag gör det. Hoppas att inlägget glädjer dig ändå! :) Hoppas att ni har haft lika kul idag som jag och Jss om inte roligare! Söt katt visst! i hr nog säkermärktid det  gettj äräldigt förtjust i att ha bilder i mina inlägg. Men detfår ni stå ut med. Detta hoppas jagg blir etlån inägg för ida har vi fått flera långg underbaar koment och vi smickras värkligen. Skriv inget fejk i komentarena för det är inge kul att läsa fejk komentarer ävem om inte vi vet att det är fejk så är det feg att ljuga bara för att ställa sig in. Det  kan vara  svåt att skriva på dennadatorn för denär så seg och trasslar ihop orden. Fastt beteriena ska byti tangentbordet det kan ju vardet som är felet. I början var det nog svårt  att läsa men jag kommer inte ihåg vad jag skrev där så jjg behöll det. Jag mmåste nog sluta skrriva snart för dena dator är ju som sagt inte den bässta skriv datorn. Dettog gansak lång tid att skriv detta inägg men det får nog räcka nu!

Kram kram och dröm söta drömmar! Alicia

Kommentarer
Postat av: moaa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-31 @ 23:40:27
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0