Jag och Alicia är hemma hos Alicia nuuu

Jätte kul. Vi är i hennes nya lägenhet. Den är JÄTTE stor, fint och ljust. Jag blir avis –.- Men nu har dom köpt den och jag kan inte få den längre. Men jag är nöjd ändå efetrsom Alicia har fått en jätte fin lägenhet fast hon bodde fint förut oxå. Okej... Men dom har ju Bastu oxå. JÄTTE mysigt. Jo men vad gör ni????? Jag ska snart åka till Dalarna och vara där i en vecka. Det ska bli skönt men jag kommer inte blogga  under den tiden. Så bara för det. Sluta snälla inte läsa bloggen. Det är ju sjutusan sommarlov! Jag ska göra mågot inlägg nu och kanske ett till för vi har inget att göra. Jo Alicia packar upp och jag har inget att göra. Men vi ska snart ta och gå ut och göra något. Ska mezza min pappa nu så han vet vart jag är. Okej. Tack för att ni läser bloggen. Även om vissa sluta bara för att vi inte hade skrivit på 2 dagar. Det var lite tråkigt om vissa har så kort tålamod. Jag menar inget dumt. Jag ahr oxå det ibland. Så jag klandrar inte er men vi kommer inte skriva varje dag. Så det var allt för idag eller för det här inlägget.

xoxo Josshc

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan1

Jätte bra blogg har läst den sen i maj väldigt spännande skulle ni kunna kika in i min blogg och slänga upp nån kommentar tack i förhand:)



www.mileyfreak.blogg.se

2010-07-15 @ 19:23:13
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Hille

Hallå i Värmen!

Kul att ni är hemma igen! Även om Joss drar till Dalarna.



Bada mycket! Hmm kanske ska kolla mileyfreak's blogg...

Kram

2010-07-15 @ 21:23:46
Postat av: Joss

Hej!

Vad kul att ni fortfarande läser bloggen! Visst kan jag kika in på din blogg Mileyfreak. Har vart inne där några men har inte slängt några komentarer då.

Kram kram Joss

2010-07-15 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0