Lyssnar på tennis

Jag lyssnar på tennisen. Inget som jag är intresserad av direkt men jag lyssnar lite då och då. Annars tittar jag ut genom förnstret och sjunger hårdrock för min mamma & pappa. Hihih. Jag sjunger VÄLDIGT dåligt men det är meningen när jag ska sjunga hårdrock på skoj. Eller så lyssnar jag på Miley Cyrus. Som ni vet är jag ett JÄTTE fan av Miley och Alicia gillar Selena Gomez och Taylor Swith (tror jag) Vet inte om jag stavade rätt på Swith?? Jag lyssnar på nya skivian ''Can't be tamed'' Har lyssnat JÄTTE mkt på just ''Can't be tamed'' så jag lyssnar mer på ''Robot'' eller alla dom andra. Undra när vi ska stannna?? Okej jag tänker nog sluta nu. Och om ni har någon egen blogg, skriv den så går vi in på den. Jga och Alicia gillar att gå in på andra bloggar och titta och få insperation.
Puss Joss

djur

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

snälla rösta på mig hos www.nicolesjostrom.blogg.se säg i kommenterar att ni röstar på nr 11 mileyfreaks blogg rösta hur mycket ni vill man får så snälla rösta på mig mycket skicka bara att ni röstar på mig hela tiden snälla!

2010-07-21 @ 20:35:05
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0