Norrland

Nu är jag i Norrland. Jag tog med mig datorn för att kunna se på film. Jag vet, ja vet. Ni kanske tycker att jag ''nördar'' datorn men jag har inget att göra så jag tänkte att jag kunnde gå in ett litet tag. Okej jo. Jag är i Norrland. Här är det soligt och jag har det jätte skönt! Utanför huset är det strand och bad. Jätte skönt som sagt vad. Just nu skinner solen på mig här på den inglasade verandan. Sen ska jag och min pappa till Paradis badet. Bästa badet som finns! Jätte kuul! Ska se om jag kanske hittar en bild på det sen som jag kan ladda upp. Okej men det var nog allt just nu.
Bye bye Joss

Kommentarer
Postat av: Hille

Norrland! Har ni mycket mygg?

Va'festligt! Du åkte till Åland med Birka Paradise och nu är du i Norrland och åker och badar på Paradis Badet. Är det ett äventyrsbad eller vad? Kanske nån till som varit där?



(...fortfarande oavgjort i VM-finalen efter 113 minuter... måste va' superjobbigt)



2010-07-11 @ 22:53:46
Postat av: Joss

Ja det kanske det är. Nu är jag hemma och det var mycket mygg. Det är ett jätte kuul bad det där Paradisbadet och alla borde åka dit och prova

2010-07-14 @ 13:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0