Nu kommer det att bli mkt inlägg!

För nu sitter jag och Joss två meter (kankser mindre) i samma rum med varsin data och det brukar betyda att det kommer att komma mkt inlägg till bloggen! Så ni som är inne nu kan vara lungna. Dert kommer nog att finnas nya inlägg att läsa. Nu kankse inte det jag skrewv var intresant men jag ska skriva om teneriffa så fort vi har fått bilderna till datorn. Liverpool kan jag ju skriva om nu8 men det gör jag i nästa inlägg istället. Eller knakse inte just nästa men det kommer att komma iallafall! Aja....... Nu så har jag inte lagt till några bilder än men det kommer att komma. OIm ni tycker att det är jobbigt att vi har massa bilder skriv i komentarer. Släng gärna ut en komentar om annat oxå! ha allt gott tills vi hörs i ett annat inlägg! Alicia>!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0