På väg till Dalarna

Jag har med mig datorn till Dalarna men jag kommer inte blogga något (tror jag) Det får Alicia göra ett tag. Men jag passar på lite nu. Vi sitter fast i en trafikolycka. Ni behöver inte oroa er om att jag har krockat med någon utan vi sitter bara här. Jobbigt som sagt vad. Här kommer vi nog sitta ett tag. Det som är jobbigt är att vi brukar åka en annan väg till Dalarna men idag bestämde mina föräldrar att vi skulle ta en annan väg vid Gävle och då hamnade vi här. Jobbigt! Hoppas ni inte kommer sitta i något sånt här på väg mot semestern. Men det är tur (tycker jag) att det inte är vi som har krockat. Men jag tycker så synd om dom som har krockat. Det kan ju inte ha gått bra. Det har gått på nyheterna och det har kommit massa räddningsbilar. Jag blev rädd. Och brevid våran bil på vägen ligger det blod. Någon har alltså kört på något djur. Min mamma sa det till mig och hade inte behövt säga det till mig. Jaja det finns inget man kan göra. Vi sitter ju inte heller ''nära'' olyckan,den är en bit bort men om man ställer sig och tittar ser man där brandbilar mm står. Nu kanske vi snart kan börja åka! Min pappa sa att man ser att folk börjar gå tillbaks till sina bilar. Hoppas att vi snart kan åka och att vi kommer fram snart. Fast snart kommer vi ju inte att vara framme. Okej nu börjar vi röra på oss! Jippi! Jga tänker nog sluta nu. Inlägget blev rätt långt. Det var inte riktigt meningen men det blir ju roligare för er. Puss!
xoxo Jossis


Sweet bear! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0