Shoppa???

Tror att jag och min mamma och jag snart ska och shoppa lite i Orsa. Inte kläder direkt utan mer typ pyssel saker och sånt. Jag är ingen som älskar att shoppa men det är verkligen jätte kul att gå ut och shoppa med kompisar. Jag och 2 av mina bäzzor var ute och shoppa i Farsta centrum. Vi hade verkligen jätte kul! Jag vill göra om det snart igen fast kanske med fler tjejer. Men jag och min mamma ska snart sticka så ett till litet inlägg som ni kanske kan nöja er med ett litet tag. Okej här kommer lite bilder om just Shopping. En bild är inte riktigt som jag och på den står det ''I love shopping'' Fast jag gillar ju verkligen att shoppa. För att shoppa är ju inte hela tiden kläder utan djur och andra saker. Så man kan nästan säga att jag älskar att shoppa. xoxo Jossan

I love shopping                     Shopping   

Kommentarer
Postat av: Soppinggalningen 4-ever!

Asså jag tror det är något fel på mig det ända jag gillar att göra på fritiden är att shoppa! Jag vet jag vet skumt men jag är 14. Jag gillar bloggen för jag konstigt nog gillar inte mode bloggar fast jag gillar att shoppa båda kläder & prylar. Det är skönt att ni inte skriver så mycket om mode det skulle inte vara så kul! Nu ska jag snart sticka ivär och handla kattfodet till min katt och ett halsband. Till min lilla hamster ska jag köpa ett nytt hjul och vattenpipa! Bussen går om 10 minuter så ska göra mig klar för att sticka. Oroa er inte när jag kommer tillbaka kanske jag skriver lite fler komentarer men inte så långa!

2010-07-31 @ 17:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0