Sitter vid datorn hos min bonus kussin

Jag sitter vid en dator hos min bonus kussin och detta kan bli ett bad inlagg for dom har ju inte tre av dom boksteverna som vi i sverge har. Det blir lite engelska i detta ockso. Jag kommer att skriva mer om semestern val hemma. Men jag kan ju skriva lite. Vi har varit i Primarket och dar ar det jatte billigt! Vi kopte jatte mkt saker>) Det var jatte kul!♥Det var jatte skojsigt! Vi har varit och ghort olika saker. Min bonus faster brukar vara ganska oroseal men sedan min lilla sysrra har kommit har hon varit mer osoceal. Det var ju skont! Honb var med mig, mamma och lillsysrran i stan. Vi hade jatte kul! Mer om semestern har och pa Teneriffa kommer nar jag kommer hem!

Kram kram Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0