Två komentarer på så kort tid!

Jag är glad att ni är inne mkt och jag ska svara på era komentarer i detta inlägg. Jag lovar att kolla in på din blogg elr vad det var. Och vad som händer i kväll kan jag oxå svara på. Vi grillar nu när jag sitter och skriver med den bärbara på mormor och morfar,s gård. Vi kankse kommer packa ikväll vad vet jag. Jag hoppas att ni gillar bloggen. Har ni några frågor elr något annat att skriva/säga så kan ni tag och skicka komentarer!
Jo vad ska jag skriva. det är tomt på gården när inte Joss är där. Nu har mormor och morfar,s grannar någon slags midag dom sitter vid andra bordet. det är två som är typ i min ålder och deras barn (grannens) Har inget att göra så jag passar på att blogga! Skriv gärna tips vad vi kan skirva om. Om du t.ex gillar tigrar så kan vi ju ta att skriva mer. Jo vad sa ni göra? Skriv i komentarer. Hoppas att ni får en bra tag!

//Alicia



Denna gjorde jag (Alicia) någon gång!Den här Pluto bilder har jag (Alicia) gjort! Jag ritade av en bild på internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0