Vad kuul!

Jag tror (Joss) att Alicia oxå är inne på bloggen och vi är inte tillsammans! Och vi har gjort 100 inlägg! Jätte kul! Kanskerätt lite men det är kul att vi har gjort 100 inlägg. Hoppas att allt är bra med er.


Till MileyFreak: Jag vet att Alicia redan har svartat men för mig är det helt ok att du använder samma teama. Det finns ju jätte många fler som har det här teamat så det är ju helt ok att du oxå gör det. xoxo Joss

Okej det var ett litet snabbt svar. Kul med fler komentarer och snart kommer det bilder som jag har tagit här i Dalarna. Här är det jätte kallt. Brrrr.... Det är typ bara 11-12 grader. Kallt. Jag sitter inne och skriver lite. Ska gå in på lite andra bloggar nu. Kram Joss

Kenzie

Kommentarer
Postat av: alice

hej titta gärna in och kommentera vad ni tycker om min bloggdesign? ;)

2010-07-23 @ 10:13:09
URL: http://aliceanna.blogg.se/
Postat av: Joss

hej titta gärna in och kommentera vad ni tycker om min bloggdesign? ;)



sv: Hej! Jag avr inne och tittade och din desing var jätte bra och snygg! Fortsätt läsa bloggen. Ha en härlig dag!

xoxo Joss

2010-07-30 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0