Varför??

Varför är det någon som låstas att vara mig och skriver jätte taskiga saker. Förlåt då om ni inte gillar den här bloggen då. Varför är det någon som låstas vara mig? Vem? Jag lovar att jag aldrig skulle säga något sånt. Kan inte den som låsas att vara mig bara sluta. Jag och Alicia har aldrig och skulle aldrig skriva dåliga saker om er. Jag förstår inte varför man ska låsas vara en annan. Tack så himla mkt. Nu har den som låsas vara mig gjort mig till en person som alla andra tror är en riktigt dålig person. Vi får väl se hur det blir med den här bloggen.

Kram kram

Till Hille: Jag är inte dem som sa dumma saker eftersom jag inte har varit inne på 2 dagar.

Kommentarer
Postat av: Hille

Helt supertaskigt! Förmodligen någon som var avundssjuk på att du var på Kolmården... Vad var det för sten förresten som du hittade?



Jag VET att det inte var du som skrev taskiga kommentarer. Det är ju någon som också har använt mitt namn... Hur superjönsigt som helst.



Tråkigt för Alicia att läsa när hon kommer tillbaka...



Sommarkompisar äger!!!

2010-07-03 @ 23:07:07
Postat av: Hille

Och jag tycker du verkar vara en schysst sommarkompis!

Fortsätt så - det märks när "FejkJoss" har skrivit eftersom "FejkJoss" skriver taskiga saker och det gör inte du!!

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

Äta glass och bada

gör sommarkompisar glada

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2010-07-03 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0