Heej! =D

Gäsp och god morgon!
Vilket konstigt väder det var igår!
Ibland regna det och ibland var det solsken!
Vilket april väder i Juni! Idag ska jag göra något med morfar!
Men igår skulle jag, mamma och mormor till globen för att köpa en liten docka till min sju månaders lilla syster!
Jag har en liten docka (som jag andvände när jag var liten) som har hårt huve hårda armar och ben men mjuk kropp! Vi skulle köpa en sån till henne för att hon gillar att bita på saker! Vi gick dit så på vägen dit gick jag och mormor in i enskede stallet! I gloden hade dom ingen docka. Vi köpte en väska till kollot och åt i globen sedan gick vi till Bea (affären) och där hittade vi en docka! Vi tog bussen hem det var skönt! Vi hade gått över 10.000 steg den dan! Några dagar tidigare hade vi grillat hos mormor och morfar fast mormor var på jobbet då. Jag gick upp för att hämta ketshup och glas. Jag la det i en plastpåse. Det finns en liten trappa på två trappsteg i deras trapphus och i den gick jag för att komma till gården. Precis när mamma kom ramlade jag framlänges i trappan och slog i knäet och min vänstra stortå! AJ! Det gör fortfarande jätte ont! I tån inte i knät! Två av tre glas krajade!
Mamma sa att även om tån skulle ha en spricka så för man ingenting åt det för den får läka av sig själv! Om den skulle ha en spricka asså OM då är det de närmaste brutet jag har kommit!
Kram kram Alcia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0