I morgon är det midsommar!

Igår (den 23 Juni) så vra jag, min lillasyster och mamma på djurparken furuvik!
Men kan inte visa några bilder än! Ska ladda upp dom och visa!♥
Jag fick en turkan (gossedjur) och min lillasyster fick en shinpanns (gossedjur)
Min heter Joppe och syrrans heter Albin!
Det var jätte kul! Jag var på det stället där Wild Kids och fick pröva olika stationer som dom hade gjort!
Det var kul!:)
Jag vill åka tillbaka till furuvik!

Igår så gjorde jag och Joss (på kvällen) några CRAZY vidios! Det är jätte kul!
På Tisdag är det dax för mig!
JAG SKA TILL...........................................................................................

TENEFIFFA!
Var inte oroligs Joss ska nog skriva en hel del!
I mitten av agugusti kommer ingen att skriva för då är jag och Joss på kollo! Vi är inte på samma kollo men båda ska på kolla! ådas ligger på barnens ö!

Bara så ni vet! Men vi får välkl skriva mer inlägg så kan ni läsa något per dag!
Kram på er Alicia!
PS. Vi får fler och fler besökare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0