Josefin=pepparkaka

Jag ser ju ut som en pepparkaka från när jag var i Egypten. Ni kanske kan få se. Nu sitter jag på mitt rum och väntar på att Alicia ska komma. Jag tröttnar på att sitta och titta här. Men jag lyssnar på Miley cyrus nya skiva: Can't be tamed. Inte singeln utan skivan. Bästa låten är ju helt klart ''Two more lonely pepole'' Nu är jag hos Alicias morfar och mormor. Fick spara i utkast när Alicia kom. Hann inte skriva klart. Nu ska vi se om vi hittar en snygg ny bild som passar till detta inlägg.

pepparkaksgumma        Miley

 

 


Kommentarer
Postat av: Hille

Såg du några pyramider i Egypten? Vad gjorde du där? Snorklade du något? Vilket hotel bodde du på? Vem var du där med?

2010-06-22 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0