Jossans

Mitt favo djur är nog Panda och fiskar. Pandor är ju jätte sööta. Det ser ut som att dom har solglasögon på sig.
Ta en titt och titta väldigt noga.

Panda Jo jag ser det. Gör ni det. Dom ser ulliga och gjosiga ut Sweet bear!

Sen är det fiskar och jag måste välja clownfiskar som de finaste. Har ingen bild men tänkt nemo.
Och jag har inte heller nämt att jag älskar. Lika mkt som pandor Späckhuggare. Nästan som pandor. Vita och svarta. Har inte tänkt på det förns nu. Hihi.

Bye bye
xoxo Jossan

Kommentarer
Postat av: Panda

Du har rätt, det ser ut som solglasögon!

2010-06-22 @ 15:36:49
Postat av: En som inte finns.

Åååå snälla Joss kan inte du skriva några eller något inlägg om hur det var i egyptien! Jag vill veta! Jag har saknat dig!

2010-06-22 @ 16:22:21
Postat av: Anonym

Jag älskar ju delfiner som du redan vet men Späckhuggare är oxå jätte snälla och fina. Tänk att man måste hitta på hemska storys om att dom är dumma och går imot människor. Dom gör bra som vi gör mot dom. Det tkr i alla fall jag. Ni får tycka vad ni vill men jag vill ha det sagt

2010-06-22 @ 16:29:18
Postat av: Joss

Jag känner oxå så. Man säger saker och sen går alla på det. Skönt att någon tkr som mig. Någon annan som tkr som jag?? Och henne

2010-06-22 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0