Kamera+fotton=bäst!

Heej! Jag fullkomligt älskar att tag kort!
Jag har ingen egen kamera men hemma har vi en nikon tror jag! En liten silvrig iallafall och hon morfar en panasonic! Jag tar kort med min mobil också! Om du har sätt det tidigare inlägger ''Vilka busfrön vi var!'' så finns det några bilder ifrån gården, dom har jag tagit!
Någon annan som tycker att det är roligt att fottografera?
Idag var det jätte varmt och vi ville ha gtlass men vi visste inte om mormor och morfar hade någon glass hemma!
Så jag och Jossan gick och köpte ett litet paket halonsorbet! Vi åt halva paketet var!
Asså det var skedglass! Mmm gott! Jag (Alicia) älskar att äta glass för jag är ett glass monster men bli inte rädda jag är en människa! Jag och Joss hade problem med att hitta på något idag! Det är nog för att byggubbarna håller på vid fönstrera och balkongerna! Vi vårgar inte leka på samma sätt då!
Men nu har vi gått in och sitter och skriver på bloggen!
Jag ska berätta något som hände igår! Jag har ju fått en ny mobil! Innan jag fick den så hade mormor tappat sin mobil! Så hon fick ju också en ny! För någon vecka sedan fick morfar ett brev ifrån SL att han hade tappat något som tillhörde honom! Så vi åkte för att hämta det! Det var mormor,s gamla mobil! Det var ju kul för henne. Hon blev mest ledsen över att den var borta för det fanns över trehundra bilder i den! Klart hon blev ledsen! Hon trodde att någon snott den!
Kram kram Alicia!Sweet bear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0