Lite kul

Jag tänkte att jag kunnde säga lite roliga saker. Eller ja skriva lite roliga saker. Och om ni har en bra historia kan ni skriva det i komentarer. Jo nu börjar vi!

I scream and you scream and we all scream for I scream.
Fattar ni?
Okej så här: I scream and you scream and we all scream for I scream.
Och det låter som icecream. I screame, icecrame.
Så jag skriker och du skriker och vi alla skriker för jag skriker eller för icecreame.

En till nu.


- Oh I see said the blind man bu he dident seen at all.
Fattar ni?
Okej så här: I see betyder ju ''jag förstår'' och ''jag ser'' Så den blinda mannen sa ''jag förstår'' men han såg ingenting.
Lite lättare.

Mer måste jag tänka efter lite på.
eee okej här har vi kanske en.

Vad gör norrmän när dom inte hittar E-18?
svar längre ner.

Okej det var allt roligt. Skriv lite roligt i komentarer!
1234567890













svar: dom kör E-6 tre gånger. 6 gånger 3 är lika med 18. hihi =)



Kommentarer
Postat av: Hille

Hola!



Den där med "I see said the blind man, but he didn't see at all" var lite fyndig.

Likaså den där om att alla skrek efter icecream!!

Kult och coolt!



Hej då - gul och blå!

2010-06-26 @ 18:12:31
Postat av: Hille

Hej!

Kom på en "klurighet" med ords som kommer från Värmland. Den går så här;

"Sill och potäter - ä sällan jag äter

MEN

Potäter och sill - dä äter jag när jag vill"



Nån mer som har något????



2010-06-26 @ 18:38:57
Postat av: Joss

ee jag förstår inte helt den där sill och potäter.

Förstod inte den

2010-06-28 @ 18:49:52
Postat av: Anonym

i see betyder jag ser haha lol

2010-06-30 @ 08:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0