Pepole I like and love

Jag älskar min familj och alla omkring mig. Min familj hjälper alltid mig. Även om mina kusiner är jobbiga ibland är dom ena riktiga gossegrisar. Sen känner jag såklart något extra för min mamma, pappa och katt. Katten heter ''Call me mc Kenzie'' men man kallar honom bara Kenzie. Han är en ragdoll och är någon jag inte klarar mig utan. Så min mamma och pappa betyder lika mkt. Jag gillar inte någon mer eller någon mindre. Sen är det alla i min klass. Tilll och med killarna. Även om dom är jobbiga är nästan alla shysta och roliga. Flera av dom är jag jätte bra kompis med. Alla som jag känner vill jag säga tack till och jag hoppas att ni och jag alltid kommer att ha en bra vänskap!

xoxo till alla
//Joss 
                  Sweet bear!

Kommentarer
Postat av: Alicia i tårar!

Det var fint sagt elr skrivet elr vad man ska säga!

Det var äkta!!! :*)

2010-06-22 @ 16:33:30
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/
Postat av: Hille

Hej Joss

Supermysiga rader. Håller med Alicia - det var äkta! Tack - härligt! You're the best!



Kram Hille

2010-06-22 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0