Sorry =(

Vi har haft ett par inlägg och att sluta läsa bloggen och det är inte roligt. Vi menar ju såklart inte att det ska bli tråkigt att läsa bloggen. Alicia är ju borta i Teneriffa och jag måste då blogga mkt för att ni ska tycka det är roligt. Jo vad hade jag tänkt säga? Jo! Jga har varit med min familj och kompisar att jag faktiskt inte har hunnit. Att blogga är inte det som kommer först på listan. Men jag gillar att göra det när jag har tid. Vi ger inte upp bloggen när vi inte har skrivit på någon dag.
Men nu har jag inget att göra så jag bloggar väl lite då. Alicia är ju bort så jag hade tänkt hitta på lite kul.
Ni kan väl ''sant eller falskt''
Jga säger en sak och ni ska säga om det är sant. Det är ju kul! Jag säger en sak nu och ni får skriva sant eller falskt i komentarer. Sen får ni hitta på egan frågor att ställa dom andra.
Okej då börjar vi!

Den under mig gillar att resa?               koala                       

Kommentarer
Postat av: Hille

Den är sant! Alicia gillar ju att resa!



Den här då - sant eller falskt?

Ölandsbron är Sverige längsta bro!

2010-07-07 @ 09:50:14
Postat av: Alicia

Tänkte skicka detta ifrån Teneriff MEN skriver det nu istället. Falskt tror jag eller?

2010-08-20 @ 14:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0