Heej!!!:)

Hallå! Detta är Alicia! Jag sitter här och vill skriva med vet inte riktigt vad!En koja!Ja just det, vår koja ja! Förra året planterade vi blommor under busken men det kom aldrig något, SYND:(
Vår koja är ju en vinbärsbuske med en hemlig gång ifrån busken till krusbären. Det är riktigt coolt! Någon som har något tips till kojan? Vi vattnar och ränsar ogräs precis hela tiden. Eller kanske inte hela tiden men vi sköter om den som om det var ett husdjur nästan! Jo, det finns 2st vinbärsbuskar på gården men vi kallar kojan för vår! Det är inte våran men vi säger det! Hoppas ni läser bloggen och tycker om den! Släng gärna ut en liten komentar! KRAM PÅ DIG IFRÅN ALICIA:) Bye!

Kommentarer
Postat av: Nairolf

så-så Ni vattnaa och rensar gräs.....

och hur funkar det runt kojan ?

vem skö denn biten ?



kan ni ta litepså tt vi ser vad ni pratar om ?



har ni nån klubb ?



bye - NaifolF

2010-05-24 @ 08:34:24
Postat av: Lina Björkman

Hej hej,

Vad roligt att ni äntligen få till det och fixat en blogg. Den är ju jättefin! Nu måste ni bara utveckla er koja här ute.

2010-05-24 @ 09:08:53
Postat av: Kim 3A

Jag sa att jag skulle kolla bloggen och det gjorde jag och den där kojjan vill jag se!

KOP Kim

2010-05-24 @ 14:44:45
Postat av: mileycyrusfan

Ja det är sandra h igen måste verkligen säga världs bäst blogg lycka till med kojan som vår klass kamrat kim sa måste se den haha:) hälsningar sandra h

2010-05-24 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0