Heej! :)

Hej! Den här bloggen kommer handla om 2 st tjejer. Ja det är Josefin & Alicia!! Vi delar på den här bloggen så den kommer att handla om båda. Några som jag(Josefin) skriver i och några Alicia skriver och några tillsammans. Såklart den gemensamma kommer vi skriva när vi är tillsammans!:)
Vi kommer skriva om kojan också såklart! Vi kommer att ladda upp bilder också! Om du vill komentera på inläggen eller annat så skriv inget elakt om bloggen eller vad vi skriver snälla!! Vårt första inlägg var idag tillsammans. Bloggen startades 2010-05-22 21.53. Titta in den gärn ofta och vi kanske kommer svara på inläggen om du har några frågor.

Ha allt gott!
// Josefin & Alicia =D





Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-05-22 @ 22:46:37
Postat av: Anonym

En blogg att titta på. Jag brukar följa vissa bloggar och jag tkr att det är kul när man hittar nya saker. Jag kan vara konstig efersom jag komenterar erat gamlaste inlägg och inte det nya men ja jag tkr att mitt inlägg passa här.

2010-05-23 @ 17:51:57
Postat av: mileycyrusfan

bloggen är helt toppen ska någ kolla in här oftare din isabells kissis ellas och lite andra bloggar är nåt för mig eller menar din och josefins hehe:)

2010-05-24 @ 16:51:02
Postat av: Miriam

Ni har gort det jätte bra!! Jag tycker ni har varit kloka som kom på att starta en blogg. Hur kom ni på det? Och tog det tid att starta bloggen?? hejdå!!

2010-05-24 @ 20:52:14
Postat av: Till Miriam från Joss

Vi ville först göra en hemsida men vi kom på att en blogg är nog lättare. Så vi leta rätt på en bra sida och bara gjorde som man sa och såklart tog vi hjälp av Alicias morfar. Sen ja det kanske tog en 15-20 min att göra den.

xoxo Joss ;D

2010-05-25 @ 20:34:03
Postat av: Alicia

Det här var den första inlägget och det var lite läskigt i början! Men nu vågar man öpnna sig mer!

2010-06-24 @ 10:14:16
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0