Hellu

Okej det är Josso här. Jag gick upp jätte tidigt idag. Vakna av rengnet. Igår som det var så fint. Men ja dom sa ju att det skulle bli rengn och skurar idag så dom hade väl rätt men jag vill inte att dom ska ha det för jag vill att det ska vara sol man jag tänker minsann stanna inne idag och bara gå ut när miss Alicia kommer. Ja vad finns mer att säga än att det här är andra inlägget på bloggen!
Jippe yej vad kul men ja det kommer ju att komma mer och vem vet jag kanske känner för ett till inlägg idag men ja man får se om man följer sommarkompisar!


xoxo Josso <3


Kommentarer
Postat av: Josso

hihi joss här. Jag vill bara säga at vi blir jätte glada om ni komenterar. Gör som jag gör nu please..

2010-05-23 @ 09:37:09
Postat av: Anonym

Hej! Nu har jag läst era inlägg och jag har bestämmt mig för att följa bloggen.;D

2010-05-23 @ 17:33:59
Postat av: Anonym

Jag vet inte men jag tkr att ni skulle kunna skriva flera inlägg om dagen. Jag tkr att det är kul för då blir det mer på bloggen. Vill ni göra det?? Kan ni svara när ni har sett det här eller ja kan ni skriva det?? Snällla... bye 8)

2010-05-23 @ 17:37:03
Postat av: Blogg

Hej! Har Alicia kommit än??

2010-05-23 @ 18:23:04
Postat av: mileycyrusfan

som sagt världens bästa blogg skulle gärna vilja träffa dig joss du är någ en av dom trevligaste människor jag inte ens har träffat och känner att du är trevlig:)

2010-05-24 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0