Kollo prat Jossis

Har vart med min kompis och ja nu är jag hemma men jag ska snart iväg på kollomöte. Ska på kollo med kompisen jag va med så vi ses ju snart igen. Men jag ville hinna med ett inlägg innan och idag. Jag kommer inte hinna när jag kommer hem så jag ville göra nu. Men idag var det skola. Vi hade idrott sista lektionen. Vi skulle bara ha börjat med flaggleken men vi gjorde det hela lektionen. Det var fler som gjorde illa sig (eller ja bara 2) Men jag tkr att det är för många för en lektion. Jag var lite klantig för jag gjorde krokben på mig själv och landa på höften men jag bara reste mig upp igen så jag räknar ej med det. Det är jag joss som skriver (det vet ni) och idag har vi gått ned i tittarsiffror=( Igår hade vi....... 46 sidovisningar och 8 unika besökare!!! Vill ha det idag oxå men jag vill oxå säga tack till alla som var inne igår. Vi svara på frågor från er och var där länge. Fortsätt med det! Tack för mig idag!!!

xoxo Jossos

Kommentarer
Postat av: mileycyrusfan

Jag har en fråga hehe hur mkt tid lägger ni ner på er blogg asså den är så bra att man kan tro att ni lägger ner tid 24 7 på bloggen det betyder 24 timmar om veckan hehe:)

2010-05-24 @ 18:01:52
Postat av: Joss

Vi lägger inte ned jätte mkt tid på bloggen. Inte hela tiden hela veckan men kanske lite varje dag.

Kul att du gillar den så mycket<3

2010-05-26 @ 14:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0