Med kompis idag Joss

Okej imorron kanske det inte blit något inlägg för mig=( Pg.a att mina föräldrar tkr att det blir lite för mkt tid framför dator. Jo idag var jag med en kompis igen! Inte samma som igår men en kompis ur min klass. Vi hade jätte kul och vi var ute (fast vädret) Hade ett sorts pysselsak. Men ja det här kan vara ett inlägg för ett tag. Jag kanske inte kommer vara inne här på några dagar. Har bara en halvtimme framför datorn och jag har redan gjort mer än den. Vädert idag: Regningt och tråkigt. Ha på er varma kläder om ni ska gå ut. Jag hoppas ni hade kul fast vädret. Vi kommer kanske höras mer framot fredag eller helgen. Kommer nu ta ett litet break. Såklart går jag in och komenterar era komentarer fort och kollar lite hur vi ligge till i statistiken.
Kram kram hopp i stan
xoxo Joss Luv you<3
=) ;D =D XD ;.)
Bye bye <3

Kommentarer
Postat av: Nairolf

Vad vet du om Latinamerikas historia? Gör vårt test och kolla – kanske blir du klokare.... Varje korrekt svar ger dig ett poäng, och till slut får du en totalsumma för dina svar – och de rätta svaren.



http://varldenshistoria.se/fragesport-och-test/vad-vet-du-om-latinamerikas-historia

2010-05-25 @ 23:29:58
Postat av: Kim 3A

Alicia vem i vår klass lekte du med bara undra sej här eller i skolan.

2010-05-26 @ 08:04:57
Postat av: Hille

Hej Joss!

Hoppas du bloggar lite i alla fall.. även om dina päron tycker att det blir mkt framför datorn.



Knepig kommentar om Latinamerikas historia.. Fast nyfiken blir jag ju.. Måste nog gå in och kolla på den länken.. och se hur mycket (eller lite?) jag kan..

CUsoon :-)

2010-05-26 @ 14:36:59
Postat av: ......................

Ni bloggar ju sjukt mkt!

2010-08-19 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0