Litye ifrån Tyskland kan ni få höra men ni får vänta med bilderna! HAHA! Skoja!

Så, jag och morfar var i tyskland och igår (sista dan) var vi i djurparken i gamla västberlin förut var ju berlin delat med en mur. Så nu har morfar vaken men på hotellet fanns det typ massa svenskar det var lite jobbigt man kunde ju inte söäga något för dom kunde ju tjuvlyssna!

Men iallafall jag älskade resan! Igår på Arlanda åt vi på Mcdonald´s det var super duper gott!!!!!!

Jag saknade att blogga och hade inte min mobeil så satt och mezzade i luften knäppt va?

Men i stora drag berättar jag nu. I förregår (vi SOV BORTA 4 NÄTTER FÖRRA GÅNGEN FÖR TVÅ ÅR SEN VAR VI BARA DÄR 3 NÄTTER) strosade vi bara omkring. Jag köpte en jäääääääätte snygg väska som jag ska lägga upp bild på sen. Jag lovar I love it! MEN HUR SOM HELST så var vi på djurpark igår och mitt favodjur är bäver och vi hittade där dom skulle ha det men dom var inte där, troligt vis döda.:'(

Jaja nu har mamma och syrran kommit till mormor och morfar!

kram Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0