Elevens val!

Igår var det slut på elevens val i skolan. Jag och några kompisar hade engelsk teater. Det var super kuul! Jag var 2 roller. En som hette Deputy Head (rektor) och Police cheif (polis chef) Det var jätte kuul! Alicia hade Svensk musikal. Det var lite läskigt att stå där på scenen och prata och sånt men jag tycker det gick bra. Man kunde välja annars på eleven val truppgymnastik, Lego & Teknik, Bild & Form, Street Dance och Trä & Metall slöjd. Det var en kuul dag och extra efetrsom jag fyllde år!
Ps: Mitt i veckan åkte min grupp till Dramaten. Vi fick vara på scenen och under =) Det var jätte kuul! Vi fick oxå gå in i deras kläd föråd! Där fanns det över 10.000 KLÄDER!!!!!!
Puss puss Joss 

Kommentarer
Postat av: Swimmingpool

Jag är ledsen att jag inte har komenterat på länge men har varit två veckor i Grekland!!!

2010-10-03 @ 12:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0