Fredag!!

Efter en hel vecka i skolan har jag tid att skriva! Jätte kuul! Inte kommer det bli jätte långt för jag tittar på en film och det är reklam just nu men jag tänker hinna med lite grann. Vi har haft mycket läxor den här veckan. Jag har dansat mm. Så jag har inte hunnit med att skriva till er. Efter skolan har jag och några kompisar gått till en park som heter vivo parken. Den har en kompis gunga så det är den man är vid (om den är ledig) Vilket den oftast är. Nu börjar filmen så bye bye!
xoxo Jossis

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

sv:O vivo parken brukar vara där ibland det är jätte kul där!

2010-09-04 @ 07:14:11
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0