Heej!

Sorry för dålig uppdatering senaste dagarna men ska försöka blogga mera =)
I fredags var jag och familjen på Orup på grönan =)
Jag gillar inte riktigt Orup så mkt men det gör mina föräldrar.
Vi åkte såklart massa grejor oxå =))
I lördags var jag med min bästis och gick ut med en super söt liten hund <33
Den är jätte gullig och jag älskar den <33
Och idag var jag och min mamma hos en jobbarkompis till henne.
Dom har 2 hundar (2 av mina favoraser ^^)
Den ena är långhårig  Chihuahua (<33) och den andra är en Cavalier King Charles Spaniel (<33)
Vi körde agility (stavade jag rätt??)
Det var super kul och vi hade det jätte trevligt ^^
Ville egentligen ta hem båda två XD
Hoppas att ni har haft en bra dag!
Vi kanske hörs imorrn eller så =)
Kram Joss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0