Vad har hänt idag??

Om ni undrar vad jag har gjort idag så har jag vart med en kompis (Min bästis, Love her <33)
Vi var hos henne och bada i pool, sola, åt glass, studsa studsmatta och kollade på Australiens Top Model final mm.
Ni då??
Idag har det vart ännu en super varm dag meeeen, inte för att förstöra sista tiden av sommarn, så skulle det kanske vara liiite skönt med liiiite regn (och då menar jag verkligen pytte lite, man vill ju bli så brun som det går innan skolan börjar XD)
Min nya skola börjar mycket tidigare än alla andra (tror jag)
Den börjar redan den 17!!!
När börjar era sklor??
Den 22, eller?? Det börja min förra skola......
Kram & Puss Jossan


Kommentarer
Postat av: Swimmingpool

Ååå, vilken mysig dag! :)

2011-08-04 @ 21:00:24
Postat av: Lova

Guu, vilken fin blogg!!

Önskar att jag oxå hade en sån här sommrig blogg!!

Jag har legat vid stranden idag, sååå skönt!

Vad tidigt din skola börjar!!

Min skola börjar den 22 (vilket är väldigt skönt)

2011-08-04 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0