God Morgon!

God morgon!
Hej, den här veckan börjar jag halv nio alla dagar och jag brukar sova till halv åtta då men nu bestämde jag mig för att gå upp som vanligt och sitta vid datorn till halv åtta! Jag har en kvart kvar nu när jag skriver detta! I Lördags hade jag ''kalas'' och av en av mina bästisar fick jag ett jätte snyggt halsband och jag har haft det måndag, tisdag, onsdag och idag! Om jag får tid över kanske jag kan ladda upp en bild på det och lite andra bilder t.ex på mig! Det kankse har varit lite dålig uppdatering på sistonde men jag jobbar på det och hoppas att det ska kunna komma fler inlägg! Så snälla snälla! Försök att inte sluta läsa bloggen för att det är tråkigt, kolla på inlägg från i sommras då! Där finns massa roliga bilder! Tack för alla fina komentarer vi får, dom e så söta! Ja, nu när jag håller på kan jag ju skriva dagens outfit, har 10 minuter kvar!!! Här:
Tröja: Rosa med lite krumilurer på!
Längärmad: Svart som går lite över revbenen!
Byxor: Svarta ifrån Lindex eller H&M!
Strumpor: Rosa med svart tå och häl!
Sådär, där fick ni dagens outfit som jag har haft några gånger, det kommer inte så ofta! Men aja, snart är klockan halv och då ska jag äta frukost! Ää, jag ska göra det nu! Bye/Alicia <3

Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Idag ska jag bara ta det lugnt och sitta framför datorn och fixa lite små saker. Allt väl med dig? :)

2011-02-17 @ 14:31:59
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Rihanna-fanet!

Snygga kläder!

Såg dig i skolan också det var snyggt!

2011-02-19 @ 11:20:16
URL: http://rihannafanet.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0