Har precis ätit Lassange!

Tjo, har precis ätit Lassange. Det va gott. Nu kollar jag och mamma på lyxfällan, min syrra har feber men hon mår bättre nu än för två timmar sedan! Stackare, typ 15 månader och har feber! Stackare!
Men aja, jag har varit inne på KPWebben och ja, imorgon så är det avslutning på elevsensval, jag hade bild och form så vi ska ha utställning imorgon! Jag och mamma har gjort två halsband och ett armband till min syrra men hon gillade inte armbandet så jag fick det! Ååå, vad gott det skulle vara med jordgubbar!
Mums, jordgubbar!Mums, typiskt sommar! Det är sååå gott! Idag skulle jag dricka te men hade massa socker och drack inte upp, det kanske tar ett tag att vänja sig vid att vara en ''te-människa'' Jag och en av mina bästisar drack te samtidigt! Det var inte gott! Men som sagt det kanske tar ett tag att vänja sig!

Jag drack ''örtte äppel och tranbärste'' Nja, sådär! Det var gott med socker! Hehe........
Ja, idag är det final hos halv åtta hos mig! I Tisdags var det en tjej på halv åtta hos mig och hon bor i området där jag bor och bor i samma hus som en som vi i familjen känner! Ganska coolt! Så nu vet ni det!
Kramizar Alicia!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Bara fint här :) Ska du hitta på i morgon, fredag då? :)

2011-02-17 @ 22:52:25
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Rihanna-fanet!

Oh!

Nu blev jag också super sugen på jordgubbar!

I sommar ska jag äta mig mätt på jordgubbar!

MUMS!!!!!



Kram / Ella!

2011-02-19 @ 11:16:54
URL: http://rihannafanet.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0