Idag ska jag åka skridskor! That is very fun!

Okej, förlåt! Det är dålig uppdatering men jag ska värkligen försöka! Idag ska jag åka skridskor med scouterna!
Här är ett par skridskor!
Nu är jag med dom ''äldre'' scouterna, vi har mycket roligare schema! t.ex vi har möte på tisdagar men en gång har vi inget på en tisdag, den 22/3 utan den 25/3 så har vi spel pch videokväll- vi spelar spel och övernattar i lokalen! Fett kul! På lördag ska jag sova en kompis som träffade på kollo i somras. Ja! På sportlovet drar jag till paris! Nu ska jag kika in på KPWebben!
Kramizar Alicia <3 :)

Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Okej, idag blir det lugnt och ta tag i det som måste göras bara :P Allt väl med dig idag? :)

2011-02-16 @ 10:22:38
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Rihanna-fanet!

KUL!

Vill också åka skridskor blev så sugen!

2011-02-19 @ 11:21:20
URL: http://rihannafanet.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0