När jag var i Liverpool shoppade vi jätte mycket!!!<3

Det var sååå kul!! Jag handlade massa strumpr bl.a för alla mina har typ något hål sen köpte jag massa kläder, jag fick två resor i Födelsedags present, det var ju Liverpool resan som jag hade innan och på sportlovet ska jag och morfar åka till PARIS!!! Så det är den andra Rese-födelsedags presenten!!!! Kul va?? Jag läääängtar värkligen!!! Jag är så himla seg på morgonen, lägger mig kanske 10 men somnar typ 11 så mamma sa att idag ska jag lägga mig senast NIO!! :S Men, aja så på SPORTLOVET bär det av till franska underbara Paris!!!!
Kramizar Alicia♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Japp nog var det kul alltid :)

Ursäkta att jag måste säga detta men ingen reklam om sina bloggar tillåts helst inte hos mej, så ingen mer reklam om din blogg :)



Kram/Sandra



ps. Regeln gäller inte bara dej utom alla.

2011-02-04 @ 13:53:14
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Japp nog var det kul alltid :)

Ursäkta att jag måste säga detta men ingen reklam om sina bloggar tillåts helst inte hos mej, så ingen mer reklam om din blogg :)



Kram/Sandra



ps. Regeln gäller inte bara dej utom alla.

2011-02-04 @ 13:57:49
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0