AJ, mitt finger & idag var jag med på jumpan men ändå inte

Hej! Idag i skolan så fick vi börja klockan 8:30 fast vi bara gör det på måndagar (Igår hade vi studiedag som JoSs skrev) och vi åkte till medeltidsmuseet i Stockholm inne vid Gamla Stan och vi hade en gudiead (stavning) tur och hon som gudieade (stavnig) oss är författare av boken som vi läser i skolan, det var h
ganska kul, boken heter Enhörningens gåta!
Ja, det var äcklig mat i skolan med på jumpan fick jag en nypumpad basketboll på det vänsta ringfingret och det gjorde asont! Kan knappt börja det men jag skyller inte på min bästis! Asså, som uppvärmning på jumpan hade vi trädgårdsmästaren och det var jag inte med på och sen efter jag had efått bollen på fingret var jag inte häller med!
Kramizar Alicia

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: TACK så jättejätte mycket! :D KRAM

2011-03-15 @ 16:41:40
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: :D KRAM

2011-03-15 @ 16:48:54
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0