Jag e trött

Jag e så himla trött!!!!! Jag sover inte så bra på nätterna och vi har så har så himla mkt läxor!!!!
Men snart e det sommarlov!
Det ska bli jätte skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3
Men det är väldigt skönt att bloggen funkar nu!
Det var något fel igår och nu stog det när vi loggade in att det hade varit något fel!
Nu måste jag göra en Svenska-läxa som är till imorgon!
Så typsikt mig att spara en läxa till sista dagen!!!!
Jag gör matte också, det är till på måndag men det..... ja...... ÄR TRÅKIGT!
Ikväll ska jag på teater!
Vi hörs sen!
Kram Alicia<333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej om ni vill kan jag hjälpa er sätta in frivillig design kanske header helt gratis. Ni kan länka designen ni vill. Tyvärr måste man ge mejl och lösenord men ni kan byta lösenordet sen när jag lagt in designen :D



/Sandra

2011-05-10 @ 18:28:19
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0