God morgon<3

God morgon på er<333
Mår inte så bra men ska försöka gå till skolan idag och se hur det går.
Jag hostade så mycket inatt att jag höll på att kräkas!
Det var inte speciellt kul.
Jag somnade ca. Klockan 11 och sedan vaknade jag kvart över fyra och låg och hostade som en tok och sedan somnade jag om typ vid fem och sedan ringde min väckarklockan 10 i sju.
Får se om ni får dagens outfit, ni får nog den ikväll för spegeln jag brukar ta bilden i är i stora sovrummet där min lillasyster och bonuspappa sover.
Vi hörs sen<3
xoxo Alicia<3


Kommentarer
Postat av: Emily

Låter inte som en trevlig natt!!!

2011-11-21 @ 20:24:50
Postat av: Emily

Låter inte som en trevlig natt!!!

2011-11-21 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0