Herregud vad fort den här dagen har gått!

Är det bara jag som tycker att dagen har gått supersnabbt??!! Fast sov ju bort 2 timmar... Blev trött vid 3 så sov till 5.... Aja, sitter ute på verandan som vanligt och gör lite allt möjligt, bloggar, dansar o lyssnar på musik. Har inte gjort något idag riktigt, gick in till stan och handlade lite garn på en affär och sen ett läpp balsam på apoteket som jag nästan hade sönder direkt vi gick ut. Duktig man är....
 
Ska snart äta middag tror jag men är inte hungrig. Nu har det äntligen helt slutat regna så kanske tar en promenad efter maten =)
 
Svar till Evelina: Ja, den bilden har jag tagit på en blomma ute på vår gård. Tack så mycket, blir glad av att du tyckte om den! =)
 
Ha en bra kväll, får se om jag kommer uppdatera något mer =D Kram Joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0