Annans, pumpa eller mellon?

Konstig rubrik jag vet! Men nu blev det som det blev!

Vad tycker du är godast? Annanas? Pumpa? Eller kanske Mellon? Skriv i komentarer!

I Liverpool var det hur kul som helst en dag när vi avr i stan. Vi shoppadeloss och hade jätte kul! Tjooooho!
Jäääj! Det var kul! Älskar när det är kul och mysigt att shoppa! Och det var sådär lagom mycket folk. Inte för många inte för få. Ja jag vet det är väl bara bra om dte är lite personer, ingen kö ingen trängsel. Men trängsel och köer är lite av shopping glädjen! Tycker inte ni det? Kankse inte :o Aja iallafall tycker jag det. Skriv vad ni tycker i komentarer! Nu skulle det vara skönt med ett varmt bad men det är nog flr sent. Tänk om jag sommnar i badkaret. Ska lägga mig tidgare idag. Jag vill hinna läsa lite. Jag ska läsa Mårten Sandéns bok Juveltjuven. Serien Petrinideckarna! Hur bra som hälst, detta är andar boken jag läser. Har fem böcker tror jag. Men än ska jag nog inte gå och lägga mig! Det gör jag nog sen! Ska nog iallafall hinna med ett inlägg till. Men vi får se. Jag ska iallafall skriva ett godnatt inlägg! Sedan när det är dax alltså!

Bye bye ;D:);):D Alicia

Kommentarer
Postat av: Joss

ååå för mig så äe det självklart melon XD mums!

2010-08-04 @ 09:40:54
Postat av: mileycyrusbigestfan

Helt klart vatten melon om det räknas:)



Kramisar/Sandra

2010-08-04 @ 18:11:10
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0