Bästa filmen EVER <3

Jag (Joss) Var och såg VÄRLDENS bärsta fiml (enligt mig) ikväll!!!!!!! Den hete ''Vampires Suck'' En prody av Twilight och New Moon. Sååå sjukt bra och rolig. Titta på trailen, Köp biljetter och se den!!!!!!!! Så himla kul för alla Twilight fans elr inte. Jag ÄLSKADE den och jag såg ju den med 2 av mina bästa friends.Jag ÄLSKAR den fimlen! Kan inte sluta älska den. Man skrattar så sjukt mkt! Men idag började skolan och jag började femman. Tänkt vad fort det går =O Det tycker jag! Men det är kul och jag gillar att gå i skolan. Jag tycker att det är kul och jag är INTE knäpp. Hihi =) Vi ses imorron om det blir ngt <3
xoxo Joss

Musse pigg

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Javisst är det kul i skolan! Du är inte alls knäpp igår längtade jag till skolan på kvällen:)

2010-08-19 @ 07:05:04
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar skolan men jag är ingen nörd. Jag är kille och typ alla killar i min klass gillar inte skolan! Jag är ett fan av skolan men jag är defeniivt ingen nörd, det ska ni ha klart för er!

2010-08-19 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0